Har lyst til å begynne på studier.

I dag vil jeg fortelle dere at jeg har tenkt på å begynne å studere psykologi i Harstad, på UiT Norges arktiske universitet. Jeg synes det er veldig interessant hvordan mennesket oppfører seg når de er sammen med andre mennesker og hvordan vi tilpasser oss hverandre for å skape nye relasjoner til andre mennesker. Derfor har jeg lyst til å studere. En annen grunn til at jeg har lyst til det, er å bruke tida min til noe fornuftig. Som jeg har skrevet tidligere, har jeg en stor drøm om å reise rundt på skoler å holde foredrag om blant annet mobbing i barne- og ungdomsskolen. Å studere er ganske krevende spesielt for meg. Jeg vil derfor ha behov for ekstra tid under studiet, så det vil nok ta noen år. Jeg håper drømmen går i oppfyllelse. Da kommer slagordet mitt inn; ingen problemer, bare utfordringer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg