Forberedelser til den store dagen.

Hei dere som følger meg. Dagen i dag har bestått av stryking av finskjorten, som jeg skal ha på meg i morgen. Jeg har også fått hjelp til å montere balkongflagg . Så nå er jeg klar til å feire nasjonaldagen i morgen. Jeg har planer om å kjøre til Harstad for å se på russetoget, noe som jeg synes er artig. Samtidig er det litt rart fordi jeg ikke deltok i russefeiringen, siden jeg måtte ta noen år ekstra på videregående. Jeg vil avslutte med å ønske dere alle en god feiring av nasjonaldagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg