En strabasiøs hjemtur.

Hei.

I ettermiddag var tiden kommet for å sette snuten hjemover til Evenskjer, etter et veldig flott opphold i Svolvær med min kjære pappa.

Hjemturen var veldig vindfull for å si det mildt. Jeg følte hvordan vinden tok tak i bilen og jeg syntes det var ekkelt ,jeg ble ikke redd fordi jeg vet pappa er en stødig sjåfør 😊 

Jeg var særlig spent på hvor sterk vinden var på Tjeldsund broen som jeg må over for å komme hjem, da vi kjørte over den var det 19 m/s vi hørte det hadde vært 30 m/s litt tidligere. 

Jeg vil avslutte med å takke pappa for en kjempeflott pinse helg.💙

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg