Fysioterapauten min merker bedring

Hei alle dere som følger meg. I dag har jeg hadd fysioterapauten min på besøk. Hun har jobbet med både armer og ben. Hun sier at det er mye lettere å tøye ut armer og ben, men hun merket spesielt forbedring i venstre hand. Den jeg fikk Botox i. Det er godt å få bekreftet noe som jeg har merket. Nå handler det bare om å øve på pc’en slik at jeg kan begynne å skrive lengre blogginnlegg selv uten å bli alt for svett. Jeg tror det kommer til å ta en stund før jeg blir 100% trygg på at jeg ikke skriver feil. Jeg velger å være optimist, øvelse gjør mester.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg