Ser frem til samarbeidsmøte ☺

Hei alle☺

I dag fikk jeg en hyggelig mail fra UiT campus Harstad, der er jeg invitert til et samarbeidsmøte i neste uke. Der skal jeg planlegge i lag med lærere fra vernepleier studiet hvordan jeg skal holde foredrag for studentene. Dette blir ikke første gang da jeg har gjort dette før. Foredraget handler om hvordan jeg opplever ulike sider av det å være funksjonshemmet og det å møte mange forskjellige hjelpere gjennom livet. Jeg ønsker å opplyse og dele av egne erfaringer på godt og ondt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg