Fint å få hjelp til renhold av min bil

Hei alle dere som følger meg. I dag da jeg skulle ut på kjøretur så jeg at bilen min var nedgriset av blant annet måseskit. Så da tenkte jeg at det hadde vært greit med en vask av bilen. Jeg spurte personalet om vi kunne kjøre til en bensinstasjon i Harstad der det var mulighet for selvvask av bil. De svarte at det var greit. Jeg synes at det var flott gjort av personalet fordi det er jo så mye bedre å kjøre rundt i en ren bil. Jeg er jo avhengig av hjelp til nesten alt i hverdagen og ta vare på bilen min er en av de tingene. Jeg vil avslutte med ønske alle en fin kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg