Har begynt den store jobben

Hei dere som følger meg. I dag fant jeg en måte å skrive på som ikke er så anstrengende for meg. Det er veldig artig å oppleve at jeg mestrer å skrive selv på PC. Jeg tror at det kan åpne mange nye muligheter for meg nå som jeg klarer å skrive mer selv.  Bare en ting som jeg synes er dumt. At jeg ikke har mulighet til å skrive bloggen selv ennå. Derfor må jeg forske mer på hvordan skrive selv på bloggen. På tross av at jeg ikke får til å skrive blogg, så har jeg jobbet mye med det foredraget som jeg skal holde til høsten. Det er godt å kjenne på følelsen av mestring. Ønsker alle en fin dag videre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg