Hvor lenge skal det se sånn ut i hjemmet mitt


Hei alle dere.

Jeg bor i en leilighet som er tilpasset meg og mine behov.Et av hjelpemidlene var en døråpner som jeg skulle kunne bruke. etter jeg hadde bodd her en stund,Viste det seg at jeg ikke hadde behov for døråpner på den døra.Dermed besluttet jeg i samråd med leder i boligen at vi kunne få noen til å komme å fjerne døråpneren.Nå har det gått over et år,så nå er jeg passelig lei av å se på halvferdig arbeid.Jeg vil presisere at jeg ikke vet om det har oppstått en kommunikasjonsvikk mellom byggherren og dem som skal utbedre feilen.Grunnen til at jeg velger å skrive om dette er at jeg er lei av å ha uferdig arbeid i min bolig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg