Vel framme i Alta.

Hei dere som følger meg. Dagen i dag har handlet mye om kjøring, vi brukte bare ti timer inklusiv pauser, noe som imponerte meg, siden jeg hadde beregnet å bruke tolv timer. Vi rakk til og med å stoppe for å ta bilder av den imponerende utsikten på Kvænangsfjellet. Vi kjørte i tjukk tåke helt til utsiktspunktet og der lysnet det. Nå sitter jeg i president suiten og jeg må si at den er så romslig som jeg hadde forestilt meg. Og nå er jeg ganske sliten etter å sittet i ti timer i bilen. Så det går nok ikke lang tid før jeg går til sengs for å lade opp til en ny fantastisk dag i morra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg