Flotte minner etter Alta turen☺

Hei du som følger bloggen min☺

I dag var hjemreise dagen, som har bestått hovedsaklig av kjøring. Synd å forlate  Alta med 18grader og sol. Særlig når være hjemme ikke er noe å skryte av. Da er det ekstra godt å kunne tenke tilbake på alle inntrykk og minner jeg fikk på turen. Det jeg minnes ekstra godt er da jeg satt ute ved vannet å hørte bålet knitrende og nyte naturens egne lyder☺ Det er da jeg slapper orntlig av. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med oppholdet og hotellet☺ Må berømme personalet på hotellet da jeg fikk problemer med styringen til rullestolen, vi fikk bruke rommet der vaktmesteren hadde verktøy for.prøve å reparere styringen midlertidig☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg