Flott dag med familien ved Heimvannet

Hei du som følger meg. I dag hadde jeg invitert familien for å vise dem der jeg bruker å fiske. Jeg synes det var så koselig å samle familien å kunne gjøre noe jeg brukte å gjøre mye i barndommen min. Jeg har mange minner fra da vi var ute i naturen sammen. Jeg vil dra frem en ting som minner meg om barndommen i dag. Det var at jeg fikk smake te hos mamma. Det brukte vi å ha med på tur i barndommen min, så det var en nostalgisk opplevelse. Ellers så var vi heldig med været i dag. Og når det gjelder fisken så har jeg funnet ut at det dårlig bitt fordi det er for kaldt i vannet. Jeg har hørt det i fra andre som har peiling fisking. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg