Endelig☺

Hei😀
Nå har jeg endelig funnet en måte å dyrke min favoritt hobby som er SJAKK☺. Nå kan jeg styre sjakkspillet på nett med hakestyringen. Jeg fant ei nettside der jeg spiller mot PCen. Det er veldig interessant fordi jeg kan bestemme nivå selv. Det er godt å kunne bruke hjernen på en slik måte at sjakkspillet gir meg utfordringer og som holder sjakk kunnskapen ved like☺. Jeg savner å kunne spille mot andre, fordi det er også mye mer sosialt . Dersom noen som leser bloggen og som har har lyst på et parti, så er det bare å stikke innom her jeg bor☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg