Nå er tålmodigheten snart over


Hei du som følger meg.

I dag da jeg skulle slå på stolen måtte jeg vente i minst tjue min på at computeren på rullestolen skulle slå seg på.Den har vært treg i lengre tid,men nå er jeg litt redd for at den tar snart kveld.Permobil har bestilt ny computer men det kan ta litt tid før den kommer.Jeg håper og ber at den overlever fram til den nye kommer.Jeg er vant til å vente på ting,men nå kjenner jeg at tålmodigheten snart tar slutt.Jeg bruker å være optimist.Denne gangen er jeg også optimist.Det meste ordner seg til slutt 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg