Endelig selvhjulpen igjen

Hei du som følger meg, idag da jeg sto opp sa personalet at det var kommet en pakke til meg og gjett hva som inneholdt i den!!

Den inneholdt den nye skjermen til stolen min, som gjør at jeg kan bevege meg rundt fritt igjen og kontrollere tv og alt det andre i leiligheten min, og ringe og sende sms. det føles så bra og ikke være så avhengig av hjelp hele tiden, jeg har fått meg en kraftig påminnelse om hvor avhengig jeg er av at hjelpemidlene virker til en hver tid. Det er rart og tenke på at det  bare er tre år siden jeg fikk skjermen montert på stolen, før jeg fikk den var jeg helt avhengig av at andre gjor alt for meg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg