Liten strek i regninga

Hei du som følger bloggen min, som jeg skrev igår dro jeg til målselv idag for og se på Norges råeste bakkeløp. Det viste seg at siste runde av løpet ble avlyst på grunn av dårlig vær, jeg kom meg sent av gårde hjemmefra det gjorde at jeg gikk glipp av starten på løpet, men jeg satset på og få med meg siste delen av løpene, det gikk ikke slik fordi det ble avlyst. Jeg må innrømme at jeg ble litt skuffa men det gikk fort over, det har uansett vært en fin tur både til og fra målselv, selv om vi møtte på en skikkelig  regnskur på turen hjem.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg