Mini søppelfylling som nærmeste nabo😠


Hei.

Det har i lengre tid sett slik ut ved retur konteinerne som er plassert ikke langt få min bolig. Der har folk kastet støvsuger, kanttrimmer,bildeler og masse annet skrot😑Noen ganger opplever jeg at det kommer plastposer flygende gjennom luften når det blåser, inn på min veranda😑. Er det virkelig noen som ikke forstår at disse tingene ikke skal kastes her men tas med til de som tar imot slik søppel. Er redd for at rotter og fugler skal spre sykdom på grunn av all søpla. Jeg blir flau når får besøk og det ser slik ut. Det lukter også stygt av det når det er varmt ute. Egentlig skulle jeg ønske at retur punktet kunne vært flyttet bort fra der folk bor. Særlig når det er til plage for de som bor helt nært. De må jo finnes en annen plass her på Evenskjer der konteinerne kunne vært plassert? De som kaster slik søppel utenfor konteinerne burde vært anmeldt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg