En milepæl for meg.


Hei, du som følger meg. I dag fikk jeg lyst til å dra til Trondenes og kjøre stien langs sjøen. Da begynte å tenke på at jeg må ha på meg en uridom fordi jeg kan ikke gå på toalettet når jeg er ute på tur . Det er nesten som en kondom med en slange som går ned i en pose som jeg har på  foten. I dag har det vært like varmt som i går, da tenkte jeg at det er for varmt å ha på seg bukse, så ville ha på meg shorts. Det var da jeg begynte å tenke på at jeg kommenterer fra folk som jeg møter på stien, men etter en stund tenkte at hvis jeg skulle få det, så er det dem det er noen galt med, og ikke meg. Jeg føler meg heldig som er annerledes, Det må være kjedelig og være såkalte normalt..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg