Bra resultat av tilpassing av rullestol

Hei du som følger meg. Som jeg skrev tidligere i dag, har jeg hatt besøk av hjelpemiddelsentralen. Det var tre personer som var her. De gjorde noen justeringer på fotstøtten slik at jeg kan bevege på foten. De justerte også støttene på siden av ryggen slik at jeg sitter behagelig. Det er bare én bakdel med det, at de må ordne ryggen også slik at jeg kommer lengre bak i stolen. Derfor måtte de ta med stolen tilbake til Tromsø for å gjøre de siste justeringene der. Men, jeg er som sagt optimist: den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg