På bedringens vei☺

Hei☺

Jeg har som så mange andre jeg kjenner fått en sommer forkjølelse med feber og vondt i halsen😑. For min del blir det litt ekstra mange  plager, som foreksempel at jeg har vansker med å hoste opp slim som samler seg i luftveiene. Derfor er det godt når jeg kommer opp i stående med bruk av takheisen for da får lungene bedre plass. Dette er en følge av at jeg har skoliose og bruker korsett for å holde overkroppen oppe. Det som jeg synes er værst  med å være syk er å måtte være inne og sove dårlig på natten. Nå er jeg heldigvis på bedringens vei og gleder meg til å kunne komme meg ut på fisketur. Ønsker alle som er forkjølet en god bedring fra meg☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg