Spennende å utforske nye plasser☺

Hei☺

I ettermiddag bestemte jeg meg for å kjøre en tur til setermoen. Hadde egentlig bestemt meg for fisketur, men siden det var meldt en del regn så sto jeg over. Da jeg kom frem til Setermoen, tenkte jeg at i stedet for å kjøre den vanlige ruta at jeg skulle kjøre for å utforske nye områder. Jeg valgte å kjøre mot høyre i rundkjøringen og fulgte veien forbi Setermoen leir og videre langt innover på landsbygda. Det var veldig fin natur der inne i dalen. Flere bondegårder, der det så ut som om de tok opp poteter. Jeg så også to ungdommer som padlet kano på Barduelva. Synes det var en fin tur, å godt med nye inntrykk. Jeg tror at alle kan ha godt av å se nye steder☺ Jeg kunne godt tenkt meg å bodd på innlandet hadde det ikke vært for all snøen og kulden der om vinteren.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg