Legetime

Hei du som følger meg. I dag bestemte jeg meg for å bestille time hos legen for å undersøke hvorfor jeg fortsatt har så vond hals. Det var lang ventetid i dag på grunn av branntilløp i kommunehuset. Legekontoret hadde problem med nettet på grunn av at brannen var i teknisk område. Da det endelig var min tur tok legen en nøye undersøkelse av lungene og halsen. Det var ubehagelig med undersøkelse av halsen siden jeg har ekstra brekningsrefleks, men det gikk bra. Legen fant ut at jeg har virus i halsen, og ikke betennelse slik jeg hadde fryktet. Da ble jeg veldig glad. Det ble en god opplevelse av legetimen fordi personalet som var med meg fortalte legen at han skulle snakke direkte til meg, ikke via personalet. Jeg tror vi har funnet en god måte der vi unngår pinlige situasjoner med kommunikasjon.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg