Gleder meg til spa opplevelse☺

Hei☺

I morgen skal jeg på Spa i Harstad☺ Jeg fikk et gavekort på massasje hos et Spa i Harstad til bursdagen min i 2016. Det var egentlig bare gyldig et år. Fikk ikke benyttet gavekort et da det ble borte inntil for 2 uker siden. Personalet ringte da til Spaet å forklarte som det var, at gavekort et var gått ut på dato og om de kunne gjøre et unntak. Fikk til svar at selvfølgelig skulle jeg få benytte meg av gavekortet☺ Da ble jeg veldig glad for at jeg fikk en time hos dem,fordi det er så behagelig med massasje 😊 Vil rette en stor takk til Spaet som var så greie☺ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg