Spa behandling og fisketur på samme dag☺

Hei☺

I dag dro jeg til Harstad for å gå på Spa. Jeg ble veldig godt mottatt av de som jobber der. Likte godt at de tok meg i hånden og snakket direkte til meg☺Det var så godt å få massasje av noen med erfaring. Det var en god atmosfære med musikk og massasje som gjorde at jeg til slutt klarte å slappe helt av☺Jeg har bestemt meg for å unne meg Spa behandling oftere fremover☺

Etter jeg hadde vært på Spa, dro jeg hjem og slappet litt av før jeg ble hentet av min far for dra på fisketur til mitt favoritt vann. Det har vært en stund siden sist jeg var der, så det var godt å komme ditt igjen☺Der var det sol,blikkstille men mye knott. Vi laget et bål for å holde de borte. Selv om det var mye vak i kveld ville fisken ikke bite,men det gjør ingenting for det er så flott å være ute i naturen☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg