Botox påfyll i Tromsø

Hei, i går dro jeg og to ledsagere til Tromsø for å få vurdert virkning av botox i hånden. Jeg sa til legen at behandlingen har hatt god effekt, og hånden min har blitt mye mindre anspent. Det gjør at det er mye lettere å vaske inni hånden, og at jeg ikke har smerter i hånden. Vi ble derfor enige om å fortsette botox behandlingen Jeg synes det gikk mye bedre å stikke nålen i armen denne gangen fordi jeg visste hva som skulle skje, og vi har utviklet en teknikk for å holde armen min i ro under behandlingen. Jeg synes det er fantastisk at vi har et helsevesen som alle kan benytte seg av, uansett hvor tykk lommeboken er. Jeg håper dette kan fortsette i mange generasjoner framover.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg