Kroppskontakt blir for lite snakket om

Hei du som leser bloggen min, i dag hadde jeg besøk av vakumterapauten som ga meg behandling på vanlig måte men da hun var ferdig med vakum så spurte  hun meg om jeg ville ha massasje på overkroppen. Det syntes jeg var veldig godt, jeg syns det er godt og kjenne varmen fra hendene til andre, jeg tror det er mange som er i samme situasjon som meg som også mangler kroppskontakt med andre mennesker. Jeg vil ta opp dette fordi at det blir for lite snakk om å at det kanskje er litt tabu tema, jeg mener at det er politikerne som må gjøre noe med denne problemstillingen og ha mer fokus på dette i utdanningen i helsevesenet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg