Deltar i paraden

Hei, den 15 september skal det være en skeiv parade i Harstad den tenkte jeg og være med på, jeg synes det er flott at noen har tatt initiativ til og arrangere paraden i Harstad. Derfor er det viktigt at så mange som mulig er med på et slikt arrangement, jeg hadde lyst til og dra til Oslo i paraden i sommer men det lot seg ikke gjøre, derfor ble jeg så glad når jeg fikk høre at det skulle arrangeres en parade i våres by, jeg synes det er ekstra flott at kirka skal ha et annet arrangement i forbindelse med paraden, det vise at kirken er på rett vei til og akseptere alle form for kjærlighet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg