Vrikket foten.

Hei, i dag tenkte jeg og utnytte det gode været, jeg kjørte en tur med rullestolen min i sentrum. Jeg syntes stolen gikk så sakte da spurte jeg om de kunne heise stolen ned for at jeg skulle få litt større fart. Men det skulle jeg aldri gjort fordi foten kom for langt ned mot bakken.  Foten traff en Kant og ble vridd utover og det er ikke første gang det har skjedd. Jeg tror jeg må få påmontert en støtte til på høyrefoten slik at jeg unngår at dette skjer igjen. Har veldig vondt nå men satser på det går over snart. Jeg ønsker deg en fin fredags kveld videre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg