Røntgen i morgen😑

Hei☺

Som jeg skrev på fredag har jeg fått en kraftig smell på foten min😥 Jeg hadde besøk av legevakt i går som sa at jeg måtte ha på en ispakning. Fordi fotbladet over og under foten har hovnet opp.  Det hjelper litt. Legen mente at jeg måtte vente til mandag med å komme i røntgen. Da han mente det ikke kunne gjøres nå og at jeg måtte vente til Mandag. Fikk vridning i kneet også, det er særlig ondt fordi jeg ikke kan holde foten i ro på grunn av spasmer. Blir å ringe til fastlegen i morgen slik at han kan henvise meg til røntgen. Jeg er vant med smerte og vet at det går over, men det er tøft når det står på.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg