Oppløftende nyheter☺

Hei☺

Som jeg skrev i går at jeg hadde vært i røntgen og tatt bilde av foten to ganger. Jeg skulle få vite det endelige resultatet i morges etter at røntgenbildene ble gransket av en ortoped. De ringte fra sykuset etter morgenmøte og fortalte at de ikke kunne se noe brudd i foten. De forklaringen de ga var at senene i foten på venstre side var nesten revet av og jeg hadde fått en skikkelig over strekning av foten. Jeg fikk beskjed om at jeg skal beholde den gipsen jeg fikk i går i 4 uker.Da skal de undersøke foten på nytt. De er godt at det ikke var noe brudd i beina i foten og at jeg slipper å bruke en hardere gips☺

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg