Gleder meg til å være foreleser i morgen☺

Hei☺

I morgen er dagen kommet for å møte vernepleier studenter ved Uit campus Harstad. Jeg har gjort en del forberedelser til foredraget mitt. Jeg må være ærlig å si at jeg har litt sommerfugler i magen. Tenker at de er profesjonelle slik at det er ingenting å være redd for. Jeg gjør dette for skape en lettere hverdag for andre som er avhengig av hjelp. I foredraget kommer jeg til å belyse temaer som omhandler situasjoner vernepleiere og andre som arbeider i omsorgsyrker vil møte i sin arbeids dag. Jeg vil også legge vekt på tema som selvbestemmelse,lojalitetkonflikt og at det er viktig å se hele mennesket og ikke bare fysiske behov. I fremtiden håper jeg å kunne fortelle min historie til andre yrkesgrupper,som arbeider i omsorgsyrker, da jeg jeg synes det er viktig at de lærer om hvordan jeg opplever og være funksjonshemmed. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg