Vel gjennomført foredrag☺

Hei☺

I dag dro jeg til Uit campus Harstad for å ha forelesning for 3års studenter ved vernepleie studiet. Jeg var på forhånd litt spent, men som vanlig uten grunn da jeg ble vel tatt i mot av både lærer og studenter☺ Det tok litt tid å bli å komme i gang da jeg var litt nervøs siden det er en stund siden sist jeg holdt foredrag. Jeg føler at jeg fikk frem mitt budskap til studentene om hva jeg som tjenestemottaker forventer og ønsker. Jeg brukte også en del humor for å beskrive noe av min hverdag og episoder jeg har opplevd som funksjonshemmed. Underveis i foredraget fikk jeg noen spørsmål fra studentene som jeg besvarte. Jeg kjenner det gjør så godt å kunne bidra med mine erfaringer, både positive og negative ting ved det å skulle være avhengig av hjelp 24 timer i døgnet. Jeg tenker at kan være med på å gjøre hverdagen lettere for de som skal hjelpe meg og andre. Det å bli invitert til Uit for å holde en forelesning er stort for meg og jeg er takknemlig for det. Håper at jeg blir invitert flere ganger før å holde foredrag om min situasjon. Jeg ønsker også å holde foredrag for andre studenter innen omsorgsyrker. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg