Deilig med innekos, når det er skikkelig høstvær ute☺

Hei☺ 

I dag har jeg vært en snartur i Bogen bare for å komme meg en tur ut. På turen så jeg et tydelig bevis for at høstværet har satt inn, det blåste og regnet skikkelig så regnet slo mot bilvinduene. Det går ubønnhørlig mot vinter😑 . Det er jo litt koselig å i tiden fremover å kunne tenne lys og kose seg inne med tv underholdning. Selv om det regner og blåser nå, kan vi jo få dager med sol og varme før snøen kommer. Er heller ikke mange uker til dekkskifte. Personlig synes jeg at sommeren har gått så fort og at overgangen til høsten kom brått. Nå skal jeg kose meg med fotball resten av søndagskvelden☺Ønsker deg en fin kveld videre☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg