mai 2014

Drømmebil.

Det var fantastisk åsitte på inybilen.

Nå kom nybilen.

Jeg kan ikke vente på og prøvekjøre den. Jeg tenker å kjøre til byen og kjøpe softis .

Hjemeskole.

Jeg får opplæring i hvordan jeg skal drive hjemesiden/nettBudtikkentil skånladvekts. Jeg synes det litt vanskelig, men jeg lærer det nok etterhvert. .

I dag kommer nybiln.

Jeg gleder meg til første prøve turen.

Siste turen.

Nå har jeg hatt aller siste turn i gammelbilen. Det føltes både bra og litt trist. Men jeg gleder meg til å prøvekjøre den nye i morgen!

Knallvær.

Jeg stod opp og så ut av vinduet,og bestemte meg for å spise frokost ute. Jeg tenker at mann må nyte finværet. .

Ny bil.

På fredag kommer den nye bilen, jeg gleder meg som en unge! . .

Guttetur

Når jeg så at det var så fint værmorgenen i dag, så bestemte jeg meg for og ta en tur til Lødingen.Vi kjørte igjenom Harstad for å stoppe på statoil å hente kaffe. så kjørte vi rolig til Lødingen. ...

Skummel opplevelse.

I dag kjørte jeg inn til byen, til sjøkantensenter Jeg skulle inn på clacolson, da måtte jeg ta den lille heisen. Det gikk bra når jeg tok heisen nedover. Men da jeg skulle opp igen så begynte heis...

Osloturen

Jeg skal på Vglista Topp20, første dagen jeg er i oslo. Han som er ansvarlig for turen har orbnet vipplass til meg, jeggleder meg til enfantastisk guttetur.

I dag.

Jeg kjørte til truckstopen og tok en kopp kaffe å boler med daim. Jeg kjørte så til koa. Dagens høydepunt: Han som jobbe med meg bestemte seg for og bake kake, den var den beste jeg har sma

Bytur.

Jeg kjørte til hurtigbåtkaien,Vi bestemtemeg for årulle en tur langs havneprominaden til kulturhuset. så fant vi en benk de som var med meg kunne sitte å slappe av påmens jeg satt og solet meg i de...

Feririetur.

Jeg holder på å planlege tur til oslo. Jeg reiser den20juni. Jeg blirborte i en uke. En avasistentene mine skal kjøre bilen min ned til oslo. og jeg tar fly til gardermoen. Jeg gleder meg! .

Fantastisk 17mai!

Jeg stod opp kl 09:00.Spiste frokost imens jeg så på 17maisendingen på tv2nyhetskanalen. Kl13,30dro jeg til byen for og se på russetoget der min søster deltok, det var gøy og se på. Så gikk pappa o...

God fredagskveld.

Nå skal jeg kose meg med brus og godis, skal lade opp til feiringen i morgen. JEG ØNSKER ALLE EN FIN 17MAI!

I dag.

Jeg stod opp kl 09:00. så spiste jeg egg og bacon til frokost, det smakte godt. Så kjørte jeg på skolen, jeg har en avtale med skolen at jeg skal dra på skolen en dag i uken så og så kommer de til ...

Årets første softis!

I ettermidag kjørte jeg til byen. Først så kjørte jeg til statoil å henntet meg kaffe, så kjørte jeg opp til gullhaugen for å kjøpe softis, men de hadde stengt. Så jeg kjørte til Borkenes og kjøpte...

Bytur.

Nå hari jeg hvert i byen og kjøpt meg ny dressjakke som jeg skal ha på meg 17mai. Jeg skal gå i tog på 17maii byen for første gang på over ti år,hviss det er vær til det. . .

Middag

Nå har jeg spist middag, kjøttkaker i brunsaus. Nå skal jeg ta meg tur til byen, til statoil og hente en kopp kaffe.

Morgenstund har gull i munn.

Jeg stod opp kl11.00 , å tok meg et morgenbad. Så spiste jeg frokost og fikk med siste nytt på nyhetskanalen.

I kveld.

Nå skal jeg logge av, og trille ut i tvstuen og se på tv å spise kveldmat. .. .

I dag.

Jegfikk besøk av fysijoterapien kl 13.00. Det var godt og få behanlingfo nakken. Etter hun var ferdig så dro jeg til byen på kannebogensenter å kjøpte ny dressskorte til 17mai

Bmeneske

Jeg er Bmenneske. Jeg liker å sitte oppe og se på en god film om n

Den nye bilen.

Den kommer ikke før 17mai som jeg hadde håpet på.

I morgen.

jeg skal ha hjemeskole i morgen. Jeg får se hva jeg skal gjøre etter det, men jeg må komme meg en tur ut. .

Takk for helgen.

Takk for en hygelig helg pappa! Det var godt og hvære hjeme å slappe av sammen med pappa.

Lørdagskos

Nå sitter jeg og pappa å ser mgp. Koser oss med ost, kjeks og Corona. Tror Sverige vinn.Kanskje det blir en Bjerkviking i morgen.

God kveld.

Nå skal jeg ta kveld. Jeg skal se litt på tv, så skal legge meg å lade opp till i morgen.

Dagen i dag.

Jeg stod opp kl 9.00, spiste frokost. så kom ergoterapauten minnog så på stolene mine, hun fant ut at jeg må få ny eleksrisk rullestol. Jeg er spent hvordan den blir.I ettermidag dro jeg til byen....

I dag.

Jeghar hverti byen, jeg kjørt innom statoil å henntetkakkao å kjøpte boller med daim inni. Så kjørte jeg til hurtigbåtkaien å spiste boller å drakk kakkao. Etter det så gikk vi en tur i byen, det...

Rolig dag.

I bag har det hvert en rolig lørdag. Jeg fkk besøkav mamma i kveld, det var veldig hygelig.

Lørdagskveld.

Nå skal jeg kose meg med snågodt og brus foran tven! . .

Bytur.

Jeg har hvert i harstad å sett på den gale russen i dag. Det er artig å se hva de kan finne på. Jeg synes at de kan bli litt barnlig.

VG.NO

Rullestolbrukere ble etterlatt på flyplass i spania i går kveld. .

Svergetu

Jeg har hvert på harry handing i dag. Jeg kjøpte brus og godis. På tilbaketuren stoppet vi i Bjerkvik og kjøpte Bjerkviking