Ut på tur i regnet

Hei

I ettermiddag hadde jeg en fin tur til nausttuftene. Det regnet mye når jeg kom dit,men min far ordnet med tak (Tarp) som vi kunne sitte under. Det som var ekstra koselig var at min søster også kom. Vi grillet og koste oss i regnet som etterhvert ble lettere og forsvant. Det er godt å være ute selv om det regner så lenge jeg ikke fryser eller blir kald. Jeg hadde med nok klær og utstyr i dag så det gjorde ingenting om det var litt kjølig. Det smakte godt med grillet ørret ute. Nausttuftene er en fin plass for meg å være, lett og komme til og det er terapi for meg. En bra avslutning på en fin helg.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg