Spennende dag i bogen☺

Hei☺

I dag kjørte jeg en tur mot bogen fordi jeg visste at det var noe på gang ved Natokaia. Jeg har tidligere i uken observert at det er en del militær aktivitet der. Det er i forbindelsen med en øvelse som som amerikanerne har ansvaret for. Øvelsen heter Northern Screen. Jeg la merke til at området var godt bevoktet av HV soldater. Jeg kjørte forbi og videre til bogen der jeg kjørte ned på et industriområde for å få utsikt mot Natokaia derfra. Vel nede på kaia på industriområdet stoppet jeg bilen, plutselig kom det en leiebil med to soldater som stoppet og gikk ut av bilen. De kom begge bort til bilen min og spurte hva jeg og sjåføren min gjorde der? Sjåføren min sa som sant var at jeg er veldig interessert i forsvaret. Da sa den ene soldaten at det var greit, men de måtte bare sjekke. Jeg forstår godt at de sjekker ekstra nå som de venter på utstyr fra US marines som skal komme til Natokaia. Jeg synes det er bra de følger med, særlig nå i disse tider. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg