Ute for å nyte godværet

Hei

Været var såpass bra i dag og det er lenge siden jeg har vært ute med terrengrullestolen. I dag kjørte jeg tur i nabolaget her jeg bor. Det var skikkelig godt å komme seg ut i frisk luft og i nærområdet. Det er ikke lenge siden det var meterhøye brøytekanter etter all snøen som kom i vinter, Nå er nesten alt borte rundt her jeg bor og jeg ser at det våres. Nå gleder jeg meg til å plante frø snart og dyrke egne grønnsaker. Ikke minst gleder jeg meg til vi skal plante hekk på oversiden av leiligheten.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg