På besøk hos søta bror😀


Hei. I dag har jeg vært en tur på riksgrensen for å handle bacon,brus og øl til jul😀. Det var 6 minus og snø. Det var mange som handlet der i dag. For meg var det litt for mange, særlig når jeg føler at noen ser på meg, men jeg øver meg på å ikke bry meg om det. Jeg må bare ikke la det gå for lang tid mellom hver gang jeg er ute blant folk. Etter jeg kom tilbake varmet jeg taco fra i går. Nå skal jeg se landskamp mellom Makedonia og Norge. Tror og håper på seier til Norge

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg