Hålogalands brua.

I dag sto jeg opp veldig tidlig til å være en søndag, det vil si kl 10.00. jeg spiste en god frokost og drakk en kopp morrakaffe. Deretter kjørte vi en tur til Narvik og Hålogalandsbrua for å se hvor langt de var kommet. For et byggverk!  Imponerende. Etterpå dro vi til Bjerkvik og stoppet innom Ginas kafe og bar. Der kjøpte jeg tre vårruller som jeg tok med hjem for å ha til middag. De smakte veldig godt. Det kan jeg anbefale på det sterkeste. Nå skal jeg slappe av resten av kvelden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg