Har begynt julegavehandlingen

I ettermiddag når nobel utdelingen var ferdig så bestemte jeg meg for å kjøre til byen for begynne med julegavehandlingen.Jeg handlet på sjøkanten senter.Da dro jeg innom Kid for å handle.Der oppdaget jeg at det nesten var like dårlig framkommelighet som før jeg skrev om mislykket handletur på kid.Da ble jeg sint.Jeg snakket med betjeningen og spurte om dem kunne rydde.Betjeningen var hyggelig og hjelpsom og gjorde så godt dem kunne sånn at jeg kom meg inn uten å rive over varer.Jeg vil understreke at jeg ikke er ute etter å henge ut Kid men jeg ønsker å belyse problemet for rullestolbrukere og dem med barnevogn.Jeg lover å besøke andre butikker for å undersøker framkommeligheten der også.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg