Dagens visdomsord ☺

Hei☺ Jeg satt og tenkte over hva som er viktig i livet. Da fant jeg ut at det viktigste jeg har i livet mitt er min familie og gode øyeblikk sammen med dem. Jeg er kanskje ikke så god å ta vare på alle de øyeblikkene. Jeg må bli flinkere til å leve i nuet og ikke tenke så mye over det som kan skje i morgen eller i fremtiden. Tror at det ikke er bare jeg som har det slik. Det jeg også tenker på er at for mange handler det om å være vellykket,perfekt og å holde på en fasade. For meg er ikke dette viktig i det hele tatt fordi hvis jeg hadde tenkt slik da hadde jeg blitt sprø fordi jeg alltid vil være annerledes. Jeg har også en drøm om at det å være annerledes ikke skal være forbundet med skam, men heller være kult.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg