Mine tanker om #MeToo

Hei. I dag fikk jeg lyst til å dele mine tanker om #MeToo kampanjen som har spredt seg over hele verden og i alle samfunnslag.  Jeg vil begynne med å si at det var bra at denne problemstillingen kom fram i lyset, og jeg er utrolig imponert over de som har valgt å stå fram. Samtidig er jeg skremt over omfanget av  problematikken. Kampanjen har også fått meg til å reflektere over hvordan jeg oppfattes av mine omgivelser, spesielt de som hjelper meg hver dag. Lenge før MeToo kampanjen hadde jeg snakket med hvert enkelt personal  om at hvis jeg noen gang går for langt, da må de si ifra med en gang, slik at vi kan opprettholde den gode  tonen vi har her hos meg. Det er viktig å være ærlig,  å ha respekt for hverandre.

1 kommentar
    1. Det er på en måte ett stort problem med denne #megogså saken. Den skiller ikke mellom litt ufin oppførsel mot sarte sjeler og grove overgrep. Men det er godt med en opprensk i samfunnet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg