Endelig fikk jeg se sola🌞


Hei.

I dag fikk jeg lyst til å dra en tur til Bjerkvik.Da så jeg at solen var på tur ned bak fjellene så derfor spurte jeg sjåføren om han kunne stoppe for å ta bilde av solen før den forsvant.Jeg synes det var så godt å se solen for første gang i år.Jeg merket på humøret at det gjorde godt å få sollyset i ansiktet.Mørketia har vært lang,men nå er det ikke lang tid før sola lyser inn gjennom vinduene her jeg bor.Det er rart at vi klager over mørketiden for at så fort solen kommer da er alt glemt.Det er sånn vi nordlendinger overlever:) Jeg vil avslutte med å takke personalet for en kjempefin helg,og ønsker dere som leser bloggen min en fin uke.

1 kommentar
    1. Sola gjør underverker. Jeg bor på skyggesiden og om en ukes tid er solen på plass hos meg også. Det er trivelig når en ser sola stadig krabber oppover jordet før den til slutt er på gårdsplassen. I helga var jeg ute på ski i solskinnet nederst på jordet. Fin tid framover nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg