Lørdags tur☺


Hei dere. I ettermiddag bestemte jeg meg for å kjøre en tur til Bjerkvik med min kjære bil som jeg er veldig glad i☺ I dag hadde jeg lyst på noe som det er lenge siden jeg har spist. Vårruller. Kjøpte de hos Ginas kafe og bar. De smakte så godt fordi jeg er glad i mat som er litt sterk og har mye smak. Tok et bilde mot Narvik men det ble litt uklart på grunn av lyset☺. Jeg synes det var så fin utsikt i skumringen mot Narvik . Særlig når lysene ble tent i slalombakken ☺Jeg vil avslutte med å ønske alle mine følgere en veldig fin lørdagskveld😁

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg