Fornøyd med dagens møte☺

Hei alle mine lesere☺

Som jeg skrev i går var jeg spent på hvordan det ville gå på møtet i dag. Det viste seg at jeg ikke trengte å være spent før møtet i dag, da jeg følte at jeg ble lyttet til. Jeg tok blant annet opp mine ønsker om ferietur til sommeren. Dette har vært et vanskelig tema hvert år fordi jeg har behov for tre ledsagere når jeg er på en lengre reise. Enhetsleder her jeg bor lovet at denne skulle jobbe for at jeg skal få reise på ferie til sommeren og det setter jeg stor pris på☺. Møtet i dag var litt anderledes enn tidligere møter da jeg slapp å bli sint og det synes jeg er bra. Jeg vil si det var et konstruktivt møte☺

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg