Godt med litt påfyll av kunnskap.

Hei alle dere som følger meg. I dag når jeg satt og bladde mellom tv kanaler oppdaget jeg at NRK 2 hadde direkte sending fra en konferanse i i Tønsberg der temaet var hvordan teknologien vil påvirke oss som mennesker i framtiden. Jeg synes det var veldig interessant å få med seg nytt fra teknologien. Særlig synes jeg det var interressant når de snakket om hvordan foreldrenes bruk av teknologi kan hemme barns relasjon til foreldrene. Noe som jeg er helt enig i. Jeg tror at både foreldre og barn hadde hatt godt av å komme seg ut i naturen uten mobil eller annen teknologi. Da tror jeg at foreldre hadde hatt en dypere relasjon til sine barn. Jeg håper at det kommer flere slike sendinger i framtiden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg