Oppdaterte meg på lokale nyheter😀


Hei!

I dag fikk jeg et tips om en sak i lokalavisa, så jeg bestemte meg for å kjøpe den i butikken. For at jeg skulle få lese den hang personalet den opp med teip på PC-bordet. Da kunne jeg lese den uten at noen trengte å holde den for meg. Jeg vet at det finnes en innretning som blar i aviser eller bøker for meg. Den har jeg prøvd før, så jeg tenker å søke på en slik. Særlig nå når jeg tenker på å begynne og studere.

Jeg vil avslutte med å ønske alle som leser bloggen min en god kveld videre.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg