Forbud som kan gjøre hverdagen vanskelig😑

Hei dere☺

I dag hørte jeg på nyhetene at EU vil foreslå å forby sugerør og bestikk av plast. Jeg er i utgangspunktet enig i at bruken av plastprodukter må reduseres fordi den forurenser havet og maten vi høster fra det. Det som blir en utfordring for meg er å finne en erstatning til plast sugerør fordi jeg bruker de daglig for å drikke. Jeg er klar over at det finnes sugerør i bambus og stål men de kan jeg ikke bruke på grunn av at da ville jeg ødelegge tennene mine. Jeg har spasmer i kjeven som fører til at jeg biter tennene sammen hardt. Jeg håper at de kan finne en type sugerør som er ett alternativ til plast, men som er bøyelige og og myke. Hvis det er noen som vet om det finnes andre typer sugerør så er jeg takknemlig for tips☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg