Veldig hyggelig og lovende møte😀

Hei alle dere☺

Som jeg skrev i går hadde jeg avtalt et møte på UIT Campus Harstad i dag.Jeg var litt spent  på forhånd, men det hadde jeg ingen grunn til det for jeg ble mottatt av to veldig hyggelige damer som er lærere på Campus Harstad. Jeg ble invitert med til lunch i kantinen. Under lunchmøtet hadde vi en uformell prat om de sakene jeg ønsker å formidle til studentene som tar vernepleierutdanning.Det blir nok en del arbeid med forberedelser til mitt foredrag, men det gjør ingen ting da det er noe jeg gleder meg til. Jeg satte stor pris at de jeg hadde møte med snakket direkte til meg og så meg meg for den jeg er😀 Nå ser jeg frem til høsten og møtet med studentene. Til slutt vil jeg få takke for at de gir meg muligheten til å formidle hvordan jeg opplever å motta hjelp i hverdagen.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg