Flott naturopplevelse på Trondenes ☺

Hei dere☺

I dag fikk jeg lyst til å utforske et sted jeg ikke har vært før. Kjørte en tur til Trondenes der veien stopper. Der var det fin utsikt mot Grytøya. På denne øya var jeg en gang på leirskole i 7 klasse. Der heter det Grøtavær og er en fin plass☺ Jeg husker at det var spesielt for meg fordi det var første gang jeg måtte stole på noen andre skulle hjelpe meg under oppholdet der. Det var en fin erfaring å se at det gikk bra selv om ikke mine foreldre var der. Tenker at jeg i løpet av sommeren skal ta ferga til Grytøya og kjøre meg en tur til Grøtavær,for å se om det har forandret seg noe siden sist jeg var der☺

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg