Håpe det biter i morgen


Hei alle dere.

I morgen har jeg planer om å dra på fisketur til Storjorda ved Sørvika.Det blir fisking bålkos med bålkaffe,noe som er det beste jeg vet om.I ettermiddag har jeg vært i byen på handletur for å kjørpe sluker og diverse til turen.Så nå er det bare å håpe på sånn høvelig bra vær i morgen.Men det går bra med regn.Vi begynner å blir vant med det her i nord😀Så håper jeg selvfølgelig på å få fisk.Men naturopplevelsen er det viktigste for meg.Det beste jeg vet er å sitte å høre på stillheten i naturen og vinden som blåser i trærne,og vannet som skvulper mot land.Ikke minst å høre bålet knitre😀Da har jeg det som plommer i egget😀

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg